Jums trūksta 50.00€ iki nemokamo pristatymo!
Sveikiname, Jums pristatymas nemokamas 🎉
Jūsų pirkinių krepšelis tuščias.
Paskutinis atnaujinimas buvo atliktas 2023 m. rugpjūčio 28 d.
1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.doohoo.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB Doohoo (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
1.2. Kiekvieno pirkimo metu pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo asmeninę informaciją (vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį, pristatymo adresą), pasirenka mokėjimo būdą, paspaudžia mygtuką „Apmokėti“ ir atlieka apmokėjimą. Pirkimo ir pardavimo sutartis galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
1.3. Pirkti www.doohoo.lt elektroninėje parduotuvėje turi teisę visi asmenys nuo keturiolikos metų (nepilnamečiai turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą).
2.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis:
2.1.1. Pardavėjas dės visas pastangas, kad užsakymas būtų laiku ir visa apimtimi įvykdytas. Jei Pardavėjas išimtiniais atvejais esant objektyviai pagrįstoms priežastims (aplinkybėms), kurių Pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pardavėjas nereikalaus mokėti papildomai, jeigu pakaitinė prekė yra brangesnė.
2.1.2. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių (atsižvelgiant į įstatymų ir (ar) teisės normų pasikeitimus, pasikeitus rinkos sąlygoms ar esant kitiems objektyviems pagrindams ir t.t.) turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, Taisyklėse nurodydamas paskutinės jų redakcijos datą. Taisyklių pakeitimai taikomi naujiems užsakymams ir neturi įtakos pirkėjo pateiktiems, bet neįvykdytiems užsakymams.
2.1.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes bei paslaugas www.doohoo.lt elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas gavęs siuntą turi patikrinti ar siunta nėra išoriškai pažeista (suplyšusi, suglamžyta ar kitaip pažeista) bei patikrinti ar atvyko visos Pirkėjo užsakytos prekės. Tinkamos kokybės, ne greitai gendančių prekių ar kokybiškų prekių, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, Pirkėjas privalo kreiptis ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: info@doohoo.lt.
3.3. Pirkėjas privalo sumokėti už pasirinktas prekes, jų pristatymo mokestį ir (ar) kitus papildomus mokesčius (jei tokie nurodyti sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes.
3.4. Atsiskaityti galima naudojantis apmokėjimu per Lietuvoje veikiančius bankus arba mokėjimo kortele suvedant jos duomenis atsiskaitymo metu.
3.5. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
4.1. Laikoma, kad Pirkėjas susipažįsta ir išreiškia savo sutikimą laikytis Privatumo politikos ir su jo duomenų tvarkymu užsakymo vykdymo tikslais naršydamas www.doohoo.lt internetinėje svetainėje. Pirkėjas sutinka, jog asmens duomenys (vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, pristatymo adresas) būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje tikslais. Pirkėjas turi teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys yra tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų bei nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys. Norėdamas tai padaryti klientas turi susisiekti el. paštu info@doohoo.lt.
4.2. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą el. parduotuvės skiltyje Privatumo politika.
5.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.
5.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo nurodytais kontaktais (el. paštu info@doohoo.lt arba telefonu +370 023 8748).
6.1 Pagrindiniai principai. Mėnesinė prenumerata yra užsakoma el. svetainėje https://www.doohoo.lt/, pasirenkant norimą prenumeratos turkmės planą – 1, 6 arba 12 mėnesių. Užsisakius prenumeratą, jūs įsipareigojate ją gauti nurodytą laikotarpį ir sutinkate, kad mėnesinis mokestis bus automatiškai nuskaitomas nuo jūsų banko kortelės. Kiekvieną mėnesį atsiųsime jums siuntą, kurią gali sudaryti žaislai, skanėstai, maisto mėginiai ar kitos šunims skirtos prekės („Prekės“). Kiekvieną prenumeratos mėnesį Prekių kiekis ir sudėtis gali skirtis, klientas negali rinktis doohoo prenumeratos dėžės komplektacijos ir temos. Prenumeratos dėžę išsiųsime tokiu adresu, kuris buvo nurodytas užsakymo metu. Klientas apmoka siuntimo išlaidas, nebent mūsų el. svetainėje prie jūsų užsakymo nurodyta kitaip.
6.2 Atsiskaitymas ir mokėjimai. Prenumeratos kaina turi būti pilnai sumokėta prieš pristatymą, t.y. mėnesinis mokestis sėkmingai nuskaitytas nuo jūsų banko kortelės. Užsisakius prenumeratą mokate tik už pirmąjį mėnesį, o mokėjimas vėlesniais mėnesiais bus nuskaitomas tą pačią mėnesio dieną, kurią atlikote pirmąjį mokėjimą. Esate atsakinga/s už prenumeratos mokesčio apmokėjimą laiku. Galite būti apmokestinti vietiniu pardavimo mokesčiu arba PVM (jei tai taikoma) ir jūs sutinkate juos mokėti. Įsigyjant prenumeratą sutinkate mokėti doohoo tiesiogiai arba per trečiosios šalies mokėjimo apdorojimo paslaugų teikėją. Šiuo metu priimame šias kredito korteles: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut, Šaulių Bankas, Medicinos Banktas, bei kitų tarptautinių įmonių.
Vietoj tiesioginio jūsų kredito kortelės informacijos apdorojimo, naudojame trečiosios šalies mokėjimo paslaugą. Pateikdami savo kreditinės kortelės informaciją, suteikiate doohoo teisę saugoti ir tvarkyti jūsų informaciją su trečiosios šalies mokėjimo paslauga, kurią ji gali retkarčiais keisti. Sutinkate, kad doohoo nebus atsakingas už jokius trečiosios šalies nesugebėjimus tinkamai apsaugoti tokią informaciją. Sutinkate, kad galime pakeisti trečiosios šalies mokėjimo paslaugą ir perduoti jūsų informaciją kitiems paslaugų teikėjams, kurie užšifruoja jūsų informaciją naudodami saugaus lizdo sluoksnio technologiją (SSL) arba kitą panašią saugos technologiją.
doohoo pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti prenumeratos kainą, tačiau ji nėra taikoma anksčiau prenumeratą įsigijusiems klientams, t.y. klientui taikoma ta mėnesinė prenumeratos kaina, kurią jis/ji sumokėjo pirmą kartą įsigydamas prenumeratą. doohoo pasilieka teisę inicijuoti specialias akcijas ar kitas priemones, kurios gali būti ribotos trukmės, geografijos, skirstomos pagal klientų tipą ir pan. doohoo kainos sumažinimo ar reklaminio pasiūlymo atveju kainos apsaugos ar pinigų grąžinimo nesuteikiame.
6.3 Prenumeratos pratęsimas. Kiekvieną mėnesį būsite automatiškai apmokestinti už esamą prenumeratą. Jūs įsipareigojate laikytis pasirinktos prenumeratos trukmės, t.y. negalite jos nutraukti prieš pasibaigiant pasirinktam terminui. Norėdami anksčiau atšaukti prenumeratą nei pasirinkto termino pabaiga (6 ar 12 mėn.), turėsite grąžinti jums pritaikytų nuolaidų sumą, t.y. skirtumą nuo pilnos prenumeratos kainos ir jums taikytos kainos. Norėdami atšaukti prenumeratą, turite iki pirmos mėnesio dienos susisiekti su doohoo komanda kontaktais, kurie yra nurodyti mūsų el. parduotuvėje. Jūsų prenumerata bus tęsiama tol, kol ją sustabdysite, o jeigu jos nenutrauksite iki prenumeratos termino pabaigos, ji bus automatiškai pratęsta tam pačiam prenumeratos laikui, kurį buvote įsigiję anksčiau. Visos prenumeratos atšaukimo užklausos, gautos po pirmosios kalendorinio mėnesio dienos, bus taikomos kitam prenumeratos mėnesiui. doohoo pasilieka teisę atsisakyti atnaujinti bet kokią prenumeratą, taip pat nutraukti prenumeratos siuntimą kliento pasirinktam terminui nepasibaigus. Tokiu atveju, doohoo įsipareigoja informuoti klientus apie nutraukiamą prenumeratą ir atšaukti automatinį mokėjimų nuskaitymą kiekvieną mėnesį.
6.4 Siuntimas ir praradimo rizika. Pirmą kartą užsisakius prenumeratos dėžę, ją išsiųsime per 5 d. Vėliau mokėjimas bus nuskaitomas tą pačią mėnesio dieną, kurią atlikote pirmąjį mokėjimą, o skanėstų dėžė išsiunčiama per 5 d. nuo sėkmingo apmokėjimo įvykdymo. Pretenzijas dėl gautos siuntos turite pranešti doohoo per 30 dienų nuo pirkimo datos, jei manote, kad trūksta viso ar dalies užsakymo arba jis sugadintas. Esant pakartotinoms pretenzijoms dėl nepristatytų ar netinkamų prekių, doohoo pasilieka teisę atšaukti jūsų narystę.
6.5 Užsakymo ir prenumeratos atšaukimas. Mes labai stengiamės, kad jūs būtumėte patenkinti prenumerata, tačiau turite teisę ją atšaukti susisiekę su doohoo komanda. Tai padaryti turite iki pirmos mėnesio, einančio pasibaigus dabartiniam prenumeratos laikotarpiui, dienos. Priešingu atveju, jūsų prenumerata tęsiasi tol, kol ją atšauksite, tokiam laikotarpiui, kurį pasirinkote pirmą kartą. Jeigu prenumeratą norite atšaukti anksčiau nei suėjo terminas, kuriam ją užsisakėte (6 ar 12 mėn.), būsite apmokestintas už visą likusį prenumeratos laikotarpį arba reikės sumokėti pilną prenumeratos kainą, kuri būtų taikoma be suteiktos nuolaidos už ilgesnį laikotarpį. Mes galime nutraukti jūsų prenumeratą be įspėjimo dėl elgesio, kuris, mūsų manymu, pažeidžia šias paslaugų teikimo sąlygas ar mūsų politiką, kenkia mūsų verslo interesams arba dėl kitų priežasčių. Apie prenumeratos nutraukimą būsite informuoti jūsų nurodytais kontaktais.
6.6 Garantijos atsisakymas. Jokiomis aplinkybėmis nesame atsakingi už jokius nuostolius ar žalą, atsiradusią dėl to, kad naudojatės Prekes arba pasitikėjote informacija, esančia bet kuriame el. svetainės puslapyje. Jūs esate atsakinga/s už Prekių tinkamumą ir poveikį jūsų augintinio sveikatai. Jūs sutinkate, kad jūsų vienintelė ir išskirtinę teisė susijusi su Prekėmis yra netinkamos prekės pakeitimas, kurį galėtume atlikti su ateinančio mėnesio prenumerata.
7.1. Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo-pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.2. Pirkėjas – vartotojas prašymą ir (ar) skundą pirmiausia raštu privalo pateikti Pardavėjui ir nurodyti savo reikalavimus. Nesutikdamas su Pardavėjo atsakymu, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, adresu https://ec.europa.eu/odr/.